کاربران در فصل در آغاز 2020 بیشتراز23.4 میلیارد دلار هزینه کردند
آمارها نشان می دهد که بهلطف خودقرنطینگی یوزرها , بیشتراز ۳۰ میلیون نرم افزار نصب شده و درحدود ۲۳/۴ میلیارد دلار هم صرف آن ها شدهاست .
با بسط بیماری کرونا , شاهد خودقرنطینگی اکثری از مردمان سراسر عالم بودیم . شرکتها هم به پرسنل خویش اذن دادند که بهصورت دورکاری از منزل به فعالیتشان ادامه دهند . با این وجود , حضور در منزل بهمعنی ارتقا زمان فراغت است و آمارها نشان میدهد که یوزرها برای لبریز کردن زمان خالیشان مبادرت به نصب اپلیکیشنهای متفاوت از جمله بازی کردهاند .
مقالههای دارای ربط :
فراگیری راه اندازی دارک مود روی تمام وبسایتها
اپل نرم افزار دارک اسکای را خرید ; از این پس انحصاری برای iOS
فعلا اپلیکیشنهای متفاوتی را در زمینههای گوناگون میتوان یافت که دربرگیرنده خرید , تناسب اندام و سالم , دورکاری از منزل و مورد ها دیگر می شوند . طبق آمارهای مطرح شده , رکوردهای ثبتشده در سهماهه اولیه سال ۲۰۲۰ تعجبآور است .
آمارها نشان میدهد که در سهماهه اولیه سال ۲۰۲۰ شاهد هزینه بیشتر یوزرها برای خرید نرم افزار بودهایم . میزن زمان صرفشده روی اپلیکیشنها و بازیهای اندرویدی و بر پایه ی iOS در سهماهه نخستین سال ۲۰۲۰ نسبت به همین مقطع در سال ۲۰۱۹ هم با رویش ۲۰ درصدی همراه بوده است .
آمار نصب و دانلود نرم افزار اندروید و iOS
در سهماهه نخستین سال ۲۰۲۰ یوزرها در سراسر جهان بیشتراز ۲۳/۴ میلیارد دلار صرف خرید اپلیکیشنها کردهاند . این در حالی است که ۱۵ میلیارد از این هزینه به اپلیکیشنهای بر پایه ی iOS و ۸/۳ میلیارد دلار هم به اپلیکیشنهای اندرویدی دارای ربط است .
همینطور آمار هردو پلتفرم نشان می دهد که هزینه صرفشده برای خرید اپلیکیشنها نسبت به همین برهه زمانی در سال پیشین با پرورش ۵ درصدی همراه بوده است . این خریدها مشتمل بر خویش نرم افزار یا این که قابلیتهای درونپرداختی مثل پولهای مجازی باطن بازی میشود .
آمار نصب و دانلود نرم افزار اندروید و iOS
از فی مابین اپلیکیشنهای iOS که یوزرها برای خرید آنان یا این که قابلیتهای درونپرداختی هزینه کردهاند , ۶۵ درصد را بازیها تشکیل می دهند . این آمار در اندروید به ۸۵ درصد می رسد . درواقع یوزرها اندروید و iOS در حدود ۱۶/۷ میلیارد دلار صرف خرید یا این که قابلیتهای درونپرداختی بازیها کردهاند .
یوزرها آمریکا و چین بیشترین هزینه را صرف خرید اپلیکیشنهای iOS کردهاند ; البته برای اپلیکیشنهای اندرویدی , بیشترین هزینه به وسیله یوزرها ژاپن , کره جنوبی و آمریکا انجام یافته است . بخش اعظم یوزرها اندرویدی پولشان را صرف بازیها , شبکههای اجتماعی و اپلیکیشنهای سرگرمی نظیر دیزنی پلاس یا این که توییچ کردهاند .
دراین در میان , یوزرها iOS از پولشان برای خرید بازی , اپلیکیشنهای سرگرمی و اپلیکیشنهای منحصر به فرد دستکاری عکس و ویدیو صرف کردهاند . جذاب است بدانید بهقدری از نرم افزار تیکتاک مستعمل و یوزرها جهت به کار گیری از قابلیتهای آن هزینه کردهاند که بین پنج نرم افزار برتر iOS قرار گرفته است .
نصب بیش تر از ۳۱ میلیون نرم افزار در سهماهه اولیه سال ۲۰۲۰
در مقطع سهماهه اولیه سال ۲۰۲۰ بیش تر از ۳۱ میلیون نرم افزار دانلود و نصب شدهاست که نسبت به مقطع سهماهه چهارم سال ۲۰۱۹ با پرورش ۱۵ درصدی همراه است . دیدنی است بدانید که اساسا سهماهه چهارم هر سال به دلیل آغاز جشن و پای کوبی سال نوی میلادی , آمار به کار گیری از اپلیکیشنها و بازیهای ویدیویی ارتقا مییابد .
آمار نصب و دانلود نرم افزار اندروید و iOS
در گوگل پلی میزان دانلودها در سهماهه اولیه سال ۲۰۲۰ نسبت به سهماهه نخستین سال ۲۰۱۹ با رویش ۵ درصدی همراه بوده است و بیشتراز ۲۲/۵ میلیارد توشه نرم افزار و بازی دانلود شدهاند . این آمار در iOS با رویش ۱۵ درصدی همراه بوده و به رقم ۹ میلیارد توشه دانلود رسیده است .
دیدنی است بدانید که از میزان دانلود ذکرشده در iOS نزدیک به ۶۵ درصد را اپلیکیشنهایی به جز بازیها تشکیل می دهند و این یعنی خودقرنطینگی به فروش اپلیکیشنهای کاربردی یاری نموده است . در اندروید هم ۵۵ درصد از دانلودها را اپلیکیشنهایی به جز بازیها تشکیل میدهند .