لینکدین بزرگ ترین شبکه اجتماعی کسب و کار خبر از راه اندازی قابلیت استوری داد. مدت ها از آپدیت شدن شبکه های گوناگون و مجهز شدن به قابلیت story می گذرد. قبل از این اینستاگرام و Youtube این قابلیت را اضافه کرده بودند. اکنون لینکدین بزرگترین شبکه اجتماعی کسب و کار تصمیم گرفته است تا پس از آزمایش های زیاد این قابلیت را فعال کند.
از شنبه 5 مهر کاربران و مخاطبان اهل آمریکا شمالی و کانادا این توانایی را دارند تا در لینکدین بزرگترین شبکه اجتماعی کسبوکار از ویژگی استوری بهره مند شوند. البته که این شبکه اجتماعی در حال تلاش بوده و برنامه دارد تا طی هفته های آینده sTORY را به همه کاربران خود ارائه کند.
لینکدین بزرگ ترین شبکه اجتماعی
sTORY این شبکه اجتماعی درست مثل دو اپلیکیشن اینستاگرام و اسنپ چت عمل کرده و این امکان وجود دارد تا GIF و متن به آن اضافه شود. در ادامه، کاربران از بخش تنظیمات PRIVACY برنامه، این توانایی را دارند تا اشخاص بیننده را تعیین کنند.
استوری هایی که در لینکدین توسط کاربران در ارتباط منتشر می شوند در بالای صفحهی اصلی نشان داده و بعد از ۲۴ ساعت پاک میشوند.
این امکان وجود دارد که قابلیت جدید خیلی مورد نیاز و تقاضای کاربران نباشد؛ ولی این توانایی را دارد که برای بعضی از کاربران کاربرد و نکات مثبتی بههمراه داشته باشد.
لیز لی، مدیر ارشد محصول لینکدین بزرگترین شبکه اجتماعی کسبوکار، در این خصوص توضیح داد که در آزمایش های قابلیت تازه معلوم شد بعضی کاربران به خاطر زمان کمی که استوری در اختیارشان می گذارد، ترجیح می دهند پست بگذارند تا استوری خود را به صورت یک روزه منتشر کنند.
لی همچنین به رسانهی Engadget در مورد لینکدین بزرگ ترین شبکه اجتماعی خبر داد:
مدت ها پش، بعضی اشخاص نسبت به انتشار پست مقاوم بودند و حس خوبی نداشتند. قابلیت تازه لینکدین که تحت عنوان story ارائه می شود مناسب کاربرانی است فعالیت زیادی ندارند. با این کار می توانند ارتباط و تعامل خود با بقیه را افزایش دهند.
یکی از اعضای لینکدین بزرگترین شبکه اجتماعی کسبوکار در ادامه گفت که استوری این توانایی را دارد تا در زمان دورکاری، بین همکاران خود ارتباط ایجاد کند. لینکدین می خواهد این قابلیت را به صورت کاملا آکادمیک به کاربران ارائه کند و در پی آن قابلیت سؤال روز را نیز اضافه می کند.
استوری حرفه ای در لینکدین
لی در ضمن اضافه کرد که استوری هایی که در لینکدین منتشر می شوند حرفه ای بوده و به شکل حرفهای هستند و هیچ برنامه ای مبنی بر انتشار استوری های بقیه پلتفرم ها و شبکه ها وجود ندارد و هدف این کار ایجاد تعاملات کاری است.
طراحی مجدد جدید همراه دیگر آپدیت ها منتشر می شود. در آپدیت بعدی لینکدین گزینه های تازه ای برای دسته بندی جستوجو اضافه میشود و کاربران این توانایی را دارند تا انواع دوره های آنلاین و بقیه محتوا را از این قسمت پیدا کنند.
بخش پیام هم درست مثل فیسبوک به امکانات واکنش ازطریق اموجی و تماس ویدئو مجهز میشود. تماس ویدئویی اکتبر امسال عرضه میشود و از زوم، مایکروسافت تیمز، اسلک و بلوجین پشتیبانی میکند.
updated on 2/24/2021